I'm just a bit confused

Igår var jag hos Sandra, vi hade jättemysigt och såg på film och åt godis. Jag sov kvar där och kom hem vis två tiden idag eftersom jag var med mamma och handlade på vägen hem sen. Ikväll blir det bara slappa framför tv:n tror jag. Imorrn åker mina föräldrar iväg med husvagnen så då blir jag ensam tills på söndag. Men imorrn kommer Sandra hit och håller mig sällskap, vi ska ha Harry Potter maraton och se så många av filmerna vi orkar. Det ska bli kul. Sen på torsdag ska jag till jossan för att träffa henne, madde pch patricia. Mysigt. Nu ligger jag och kollar på Paris Hilton's my new BFF.
 

Den här ska jag definitivt ha som ringsignal nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0