The rain is coming down and we're on the run

Tiden går så fruktasnvärt snabbt, ännu en vecka är snart förbi. Dagen har spenderats ute hos min syster där jag har hjälpt till med att ta hand om barn och laga mat till ett helt kompani. Vi och gräddade sex satser med pannkakor vilket tog sin lilla tid. Blev kvar där hela kvällen och kom hem för inte så länge sedan alls.
 
Imorgon behöver jag plugga en del, dels inför min första tenta som jag har den 17 oktober och sedan så har jag en uppsats som ska vara inne på tisdag. Så det är fullt upp. Börjar bli lite nervös inför tentan faktiskt, just för att det är den första och jag inte riktigt vet vad jag har att vänta mig. Men förhoppningsvis kommer det att gå bra. Nu ska jag nog se en film innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0