Thoughts are the shadows of our feelings - always darker, emptier and simpler

Så mycket tankar rör sig runt i huvudet just nu. Jag har så mycket plugg och så mycket att göra men det känns som att hjärnan står still. Vet inte vad jag ska göra för att bli av med alla tankar som står ivägen. Tankar som säger att jag är otillräcklig och aldrig kommer att fixa det här. Jag försöker vara positiv med det är inte alltid så lätt.
 
Jag går fram och tillbaka när det gäller vad jag vill här i livet. Jag vill ju bli lärare men vägen dit känns så otroligt lång och krokig. Ibland känns det bara som att det skuulle vara lättare att ge upp. Men sedan tänker jag att jag måste kämpa vidare. För det är allt jag kan göra.
 
Just had to let it out.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Att plugga på universitet är långt ifrån lätt och det kommer alltid att gå upp och ner, men jag lovar dig Bea att du kommer att klara det här galant! Fatta va stolt du kommer vara över dig själv då du är klar och står där med en utbildning som alltid kommer ge dig jobb! Kämpa på!! Du är så himla duktig!! Massa kramar!!!

2012-10-17 @ 19:52:33
URL: http://golfjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0