We've got the vision, now let's have some fun

Igår var en bra dag. En stor lättnad. Vi hade nämligen den muntliga redovisningen av vårat projektarbete. Något som har legat o gnagt i mitt bakhuvud ända sedan starten. Men nu är det över och det känns extremt skönt. Nu är det bara ett betyg som väntar. Men jag har inte så höga förväntningar med tanke på hur det har gått för oss. Vi blev ju klara...till slut. Men det tog sin lilla tid, med mycket slit och hårt arbete. Så jag e ganska nöjd bara med att vi klarade av det. Underbart känns det faktiskt.

Idag var det skola som vanligt, hade däremot bara en lektion. Men linda satt och jobbade med lite grupparbeten i diverse ämnen. Duktiga som vi är. Sedan efter lektionen så gick vi upp på stan en sväng. Letade efter något nytt att ha på mig imorgon då vi ska ut. Och jag hittade faktiskt en top/klänning som jag köpte, sen inhandlade jag även strumpbyxor. Nu sitter jag och pluggar samhäll förfullt. Har prov imorrn och jag känner mig inte redo för fem öre. Blir väl att sitta uppe hela natten kan jag tro. Men men.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lycka till på provet!

2011-03-10 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0