So let's stay up until the sky bleeds red

Det känns som att hela den här veckan är förskjuten. Igår kändes det som onsdag och idag känns det som att det är torsdag. Kommer bli ledsen imorrn när jag vaknar och tror att det är fredag, fast det bara är torsdag. Långsamt har veckan gått också, blir aldrig helg jue. Nu sitter jag i alla fall och skriver på min svenska rapport. Måste bli klar nån himlans gång. Jag har i alla fall hunnit med ett friskis pass med syster idag. Jag hade redan träningsvärk innan så det var lite småjobbigt men ändå skönt.

Jag måste säga att jag inte längtar till engelska lektionen imorgon bitti. Har en muntlig redovisning då. Jag vill verkligen inte så där framme själv och prata. Usch. Men det kommer ju vara skönt när det är över. Gud va jag babblar. Nu måste jag fortsätta plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0