Ny serie: Teen Wolf


Jag missade premiären av denna nya serie så jag har nu sett de två första avsnitten på raken. Teen Wolf går på MTV och handlar om Scott som blir biten av en varulv och därmed även förvandlad till en själv. Han måste även fukusera på skolan, sport, kärlek som vilken annan tonåring som helst.

Jag är inget stort fan av MTV's andra serier förutom någon reality serie här och där. Skins US var ju riktigt dåligt och fick underkänt utav mig. Den här seriern är mycket bättre och även om den har sina brister så är den underhållande vilket är det viktiga. När jag började titta på kände jag igen huvudpersonen direkt, det är ju hn som spelar Jennifer Lopez son i Maid in Manhattan. All grown up. Jag kommer ge den här serien en chans och fortsätta kolla.

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

fin blogg och header. :D

2011-06-11 @ 10:43:20
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0