Ny Serie: Switched at Birth


ABC Family har kommit med många nya serier på sista tiden. Förra året kom Pretty Little Liars som har blivit en av mina favoritserier. Den här veckan hade Switched at Birth premiär. Den handlar om två tonårstjejer som får reda på att de inte har växt upp med sina riktiga föräldrar utan med varandras. Nu måste dom acceptera sina nya familjemedlemmar och anpassa sig till den nya situationen.

Eftersom det bara har kommit en avsnitt så är det svårt att säga om det här kommer bli en flip eller flop. Enligt mig är det en okej serie men och den kan bli riktigt bra. Skådespelarna är duktiga för det mesta men det känns ändå inte som att serien hållen hög kvalitet. Jag kommer att fortsätta titta på några avsnitt till innan jag beslutar om det är något jag vill följa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0