Jobb

Ringde och tjatade lite på dom på jobbet idag och nu har jag äntligen fått datum för intruduktion. Redan imorgon klockan 7.30. Kommer vara helt död men till slut vänjer jag mig väl. Intruduktionen är i tre dagar, två dagspass och ett kvällspass. Sedan har jag utbildning på torsdag också, så det kommer bli en hektisk och lång vecka innan jag kommer in i rutinerna. Fick även reda på att jag ska jobba på midsommarafton. Mindre kul, men jag får i alla fall bra betalt! Får se det från den ljusa sidan nu.

Igår och idag har jag haft Jon and Kate plus 8 maraton. Är redan på tredje säsongen. Mår fortfarande inte helt bra men nu måste jag ju bli pigg inför jobbet.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lycka till imorgon :) det kommer säkert att gå jättbra! Kram

2011-06-13 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0