I see you like a star in the sky

Idag har jag spenderat min lediga dag hos min syster och hennes söta små katter. Vi har kollat på OC och film, ätit ost och skinkpaj, ostbågar, chips och choklad. När jag kom hem kom jag på att jag inte hade någon matlåda till imorgon så jag kokade lite pasta som jag ska ta med. Slängde även in min jobbtröja i maskinen i hopp om att släckarna som troligen orsakats av handsprit ska gå bort, men vi får se. Nu har jag precis ätit lite frukt och läst lite bloggar och snart ska jag väl sova om jag ska orka upp imorgon till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha hade du typ bråttom när du skrev? Ships och släckarna, cuutie ;D

2011-07-25 @ 23:35:05
URL: http://lindahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0