To walk away from something

Varför ska jag alltid vara så fruktansvärt trött på mornarna? Fast vem är pigg klockan sju på morgonen. Jag är då det inte, särskilt inte när man inte kom i säng så där jättetidigt kvällen innan. Men vad e det roliga med att gå och sova?

Nu ska jag snart fara till skolan. Har en lektion idag på morgonen sen har jag världens längta håla eftersom Italienskan är inställd. Hatar verrkligen dessa hålor. Känns som att man bara sitter och slösar bort massa tid. Sen slutar jag inte förrän klockan fyra. Kill me now.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gillar inte heller att gå och lägga mig på kvällarna och ogillar ännu mer att gå upp, nåt som går i släkten? ;)

2011-02-03 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0