17 Augusti

Snart ska jag cykla iväg för min sista dag på jobbet. Jag har slutat halv två i två dagar nu så det har inte varit så jobbigt att jobba direkt, även om det tar emot att gå upp på mornarna. Jag har i alla fall sökt om att få fortsätta som timvikarie på jobbet så vi får väl se vad som händer.

På lördag fyller jag år, då blir jag 19. Känns konstigt, onödigt. 19 är en onödig ålder. Vi ska i alla fall ha lite gäster och så så när jag kommer hem från jobbet idag (eller om jag möjligtvis skjuter upp det till imorgon...) så måste jag städa. Mitt rum ser just nu ut som en avfallsstation.

Kommentarer
Postat av: Sandra

På en avfallsstation är allting sorterat, jag gissar att det ser mer ut som en sopptipp ;) KRAM!

2011-08-17 @ 10:37:49
URL: http://anotherlayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0