With You I'm Born Again

Skolan var som vanligt ganska oinressant idag. På lunchen gick jag till banken för att hämta ut dosan till internet banken som jag var och skaffade igår. Man känner sig ganska vuxen av att gå på banken måste jag säga. Sen passade jag även på att sätta in lite mynt på mitt konto, bland annat alla femtioöringar som slutar gälla vid slutet av månaden. När jag kom hem såg jag på det nya Grey's avnittet som var det första på säsongen, spännande värre. Sen såg jag även på Vampire Diaries. Nu ikväll så har jag och mamma ätit god mat, sett på idol och sen på eclipse. Jag har även ätit kladdkaka så nu känns det som om jag ska spricka.

PS Jag har ont on blogg inspiration just nu. Därför blir det mest sånna här tråk inlägg. KOm gärna med förslag o det är något ni vill se mer eller mindre utav här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0