Shine a Light and Send It On

Tumblr_l9h8icfpdi1qb9865o1_500_large


Igår var en minst sagt stressig dag. Efter skolan cyklade jag hem, hemma hann jag inte mycket mer än att skriva tre ord på min uppsats, läsa en sida i engelska boken och äta något. Jag skulle ju nämligen tillbka till skolan för att sälja fika på föräldramötet. Kom hem därifrån efter åtta någon gång sen var det bara att sätta igång med plugget. Jag hade en uppsats att skriva klar och en bk att läsa. Jag blev förståss klar men det tog sin lilla tid och jag var lite stressad.

Idag känner jag mig lite lungnare, det är ju trots allt sista skoldagen den här veckan. Imorrn är man leding, sjukt skönt. Ne nu ska jag äta upp min frukost, sen bär det av till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0