Put your worries in my pocket I got a key so we can lock it I swear that I wont let them escape

Linda påpekade idag att det är tråkigt när jag bloggar om skolan. Så jag får väl hoppa över det för hennes skull. När vi hade håla idag så åt vi lunch på Vita Elefanten, det var jättegott med kinamat. Det var längesen jag åt det. Efter skolan åkte jag till banken för att skaffa internet bank, ska tillbaka imorrn för att hämta min dosa. Nu täkte jag se på det nya OTH avsnittet som jag inte hann se igår.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja sa inte att det var tråkigt att DU bloggade om skolan knäpper ;) ja sa ju att det kändes tråkigt om ja skulle bloggs om vad jag gjorde hela dagarna för då skulle de bara stå att jag var i skolan ;)

2010-09-23 @ 18:23:57
URL: http://beautyconfessions.blogg.se/
Postat av: Linda

Sån tur då :)

2010-09-23 @ 18:38:38
URL: http://beautyconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0