Fortfarande sjuk

Är fortfarande inte frisk, har varit hemma hela veckan. I början av veckan var jag till doktorn för tredje gången, då hade jag fått ögoninflammation. Som att det inte var tillräckligt med öroninflammation. Jag fick iaf droppar till ögonen så dom börjar kännas bättre nu. Är inte feberfri än heller så jag blir hemma idag med. Jag hoppas verkligen att jag kan gå imorrn, jag har missat så sjukt mycket. Första veckan tillbaka kommer nog bli väldigt jobbig med mkt extra att göra men det kommer nog gå bra. Hälsan går före, jag måste lyssna på min kropp. Vill verkligen inte bli sämre igen. Idag ska jag i alla fall plugga så mycket som jag kan.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nu får du ta och bli frisk tycker jag. Och jag med :P

2010-09-16 @ 19:29:02
Postat av: Sandra

Nu får du tusan ge dig och bli frisk din lilla apa!

2010-09-17 @ 12:19:52
URL: http://chasingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0