Kill or Be Killed


Den här veckan gick väldans fort. Känns som att det nyss var måndag, konstigt hur vissa veckor kan kännas så sjukt sega och vissa kan gå så här fort. Idag hade jag bara en lektion, så jag började inte förrän tio över ett. Det var väldigt skönt att få sova lite längre.

Har sett dom nya avsnitten utav Grey's och Vampire Diaries. Båda var självklart otroligt bra och särskilt VD var rikigt spännande. Nu sitter jag och väntar på mat och sen ska jag iväg till Patricia för att träffa henne och Linda.

Kommentarer
Postat av: Natasha

Hej!

Jeg kan vildt godt lide din blog, og har derfor linket til den fra www.Cherri.blogg.no. Du står skrevet under Links. Jeg håber det er iorden?

Kærligste hilsner: Natasha

2010-10-09 @ 22:36:39
URL: http://www.cherri.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0