Escape Me

Den här helgen har ajg haft fullt upp nästan hela tiden. I fredags efter skolan var jag hemma en stund innan jag åkte till Patricia för att umgås och se på Idol med henne och Linda. Det var jättemysigt.

Jag sov kvar där så jag direkt hem till syster på morgonen eftersom vi skulle åka till Västerås för att kolla på bland annat ny mobil. Vilket jag köpte, det vart en Samsung Galaxy S som jag fullkomligt älskar. På kvällen kom Sandra hit, vi kollade på PS I Love You som gick på tv, sen vart det ganska tidigt i säng. Jag var så sjukt trött.

Idag sov vi länge, sen har syster och hennes pojkvän varit här och ätit middag, efter det så har jag suttit begravd i skolböcker. Har nämligen prov på onsdag. Inge roligt, nu känner jag mig i alla fall hyffsat klar för ikväll så nu ska jag se på Top Model.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0