I hate that you left without hearing the words that I needed you to

Jag gillar verkligen inte naturkunskap nu. Eller scratch that, jag gillar aldrig naturkunskap. Molekyler, syror och gaser av konstiga slag är inte riktigt min grej. Men eftersomvi har prov imorrn, here i am, sitter och pluggar för fullt. Eller nästan förfullt.

Idag var jag inte i skolan eftersom jag vaknade med en huvudvärk som jag kände definitivt inte skulle botas av en Alvedon. Så jag blev kvar i sängen många timmar imorrse innan jag orkade gå upp. Nu är det iaf lite bättre så jag hoppas att den är helt borta imorrn. Vill inte sitta och ha ont i huvudet på provet. Nej nu måste jag återgå till böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0