Äntligen hemma

Kom hem från Finland igår vid 6 tiden så jag var hemma i Enköping vid 7 någon gång. Det är sjukt skönt att vara hemma. Jag har haft mycket hemlängtan efter som det inte vartit så jätteroligt i Finland direkt. Känns inte som att vi gjorde så mycket heller. Vi gick runt i Helsingfors första dagen, sen i tisdags åkte vi en tre timmar lång tågresa till Jyväskylä, där bodde vi hos familjer. Jag och Linda bodde ju tillsammas så det var väldigt skönt. Känslan av att få komma hem var iaf väldigt skön.

I kväll kommer söta Sandra hit för filmkväll. Det ska bli mysigt. Så därför måste jag pakca upp och fixa lite i mitt rum innan nu innan hon kommer.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0