Today was a fairytale

Har inte bloggat på någon dag nu, men det har sin förklaring. I söndags var ju som sagt jag och Sandra i Uppsala och såg Valentines Day. Den var bra tycker jag, jag gillade Taylor Swifts roll skarpt. Även om hon inte direkt är den bästa skådespelerskan. Efter bion fick vi springa som galningar för att hinna med bussen hem. Kan säga att folk tittade lite konstigt på oss.

I Måndags kväll kom Sandra hit, vi såg på en dålig film som skulle vara något åt skräckfilmshållet men var inte ett dugg läskig. Homecoming hette den, med Mischa Barton och Jessica Stroup. Igår tog vi oss hem till Sandra för att baka lite. Det vart mycket gott. Sen åkte jag hem vid åtta.


Kommentarer
Postat av: Kc

Jaha ^^,

För att det är skit svårt att få poäng XD

2010-02-24 @ 13:23:12
URL: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0