Diktanalys? Nej Tack.


Sitter och skriver på en urtråkig dikanalys som sk vara klar imorrn. Jag har bestämt att jag inte får göra något annat innan den är klar. Vilket jag just bröt genom att gå in på blogg.se och börja knappa på ett inlägg. Wellwell. Jag har ett OTH avsnitt som ligger och väntar på mig på datorn just nu. Väldigt frustrerande men ett bra drivmedel. Vem kom på att man måste hålla på och analystera en dikt? Kan man inte bara låta den vara. Läsa den and thats that lixom. Nej man ska spendera sjutton år med att studera hur den är uppbyggd och vad författaren ville säga med den. Blir seriöst trött på skiten.

Kommentarer
Postat av: Becca

men den är ju jättekul med diktanalys ;) eller ? ;)

2010-02-16 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0