every now and then I get a little bit tired of listening to the sound of my tears

Th_500_332_1291877343_tumblr_ld4u1bwvc21qzjggvo1_500_large

Idag har jag städat förfullt så nu är det superfint i mitt rum. Mamma och jag var en sväng på stan också och jag handlade min sista julklapp och ett par strumpbyxor som jag ska ha på mig imorgon. Jag har även kollat på The Last song och suttit och gråtit för mig själv som en lite barnunge. Den filmen är så otroligt bra även om den är så himlans sorglig. Jag ha ätit julmat och skrivit på en engelska uppgift som ska in efter jul. Kände mig motiverad så vaför inte sätta sig och skriva? Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir kasnke någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0