august 16th

Jag läste ut Twilight igår. Va lixom på tiden tycker jag. Idag åkte jag och mamma till hälla för att kolla på mobiler. Inte blev jag nå klokare utav det, vet fortfarande inte vad för mobil jag ska köpa. När vi var på väg dit ringde linda och sa att hon och Patricia också var på väg till hälla så när mamma och jag var klara så åkte jag vidare med dom. Vi gick i lite fler affärer, åt på Max, åkte till Lindas pappa, asfint hus har dom och dom sötaste små marsvinsbebisarna ever. Ville inte gå därifrån. Sen åt vi glass på McDonalds innan vi åkte och hälsade på Madde en snabbis. Japp det var pretty much min kväll. Nu blir det nog något avsnitt utav Laguna Beach innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0