When there's no light to break up the dark

Igår blev jag hemma från skolan, var inte pigg alls. Så jag låg halvdöd i soffan i princip hela dagen. Idag har jag iaf samlat på mig lite mer kraft så idag blir det lite pluggande för min del. Har läxförhör i historia på tisdag som jag måste öva till. Sen ligger jag lite efter i matten från igår så det ska jag också ta och göra. Jag fick iaf en liten ljus stund igår där jag låg i soffan, när mamma kom hem hade hon med sig en glamourtidning och sen hade jag även fått ett paket. Det var en film som jag hade vunnit i en tävling på nån sida. Så jag log iaf i nåra minuter igår.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig gumman! <3

2009-09-05 @ 13:53:26
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0