Hoping I would find true love along the broken road

Har inte bloggat nått idag så det får bli ett litet hastigt inlägg så här på måndagskvällen. Idag gick vi till fyra. suck. Men dagen gick faktiskt förvånansvärt fort. För att vara en måndag. Imorrn har vi läxförhör i historia på morgonen, sen efter det far jag, linda och rebecca till Stockholm för att kolla på Singing Bee. Så ikväll har jag mest pluggat, men har även klämt in en och annan trevlighet. Som nya JONAS avsnittet, which I loved. Just det efter skolan gick jag till Coop och köpte nya Okej tidningne. Man fick nämligen en gudomlig poster på mina älsklingar. Nej nu ska jag läsa igenom historian en sista gång innan jag kryper ner i sängen. Slänger in en underbar låt. 



Bless The Broken Road - Rascal Flatts


Kommentarer
Postat av: fatima

jonasjonasjonas!<3<3 tycker väldigt mycket om din header. och låten från hannah montana soundtracket är helt underbar!



svar: tack fina du! vad glad jag blir.

2009-09-07 @ 21:50:23
URL: http://habits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0