Feelin' like I'm something special

I've had a very productive day. Not. Jag har inte gjort nått jag borde och ändå har det inte sått mycket på mitt schema för idag. Jag skulle plugga, det var det enda jag behövde göra. Men jag har inte pluggat ett skit. Så jag har lite och göra ikväll kan man ju säga. När Sandra åkte hem gick jag och la mig och sov. Var så himlans trött. Sen när jag vaknade såg jag på How to loose a guy in ten days. Och nu sitter jag här. Ungefär.


Kände mig lite inspirerad och pillade med några sceencaps från filmen i ps.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: I know :P Synd bara att skenet bedrar ibland ;) Men hon är ändå min bebis <3

2009-09-13 @ 18:04:05
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0