Putting sunscreen on a penguin

Idag har varit en väldigt slapp dag, jag började inte förrän vid ett efterssom de två första lektioner na var instäälda. Sen när jag väl kom till skolan så visade det sig att svenska läraren var sjuk och det betydde att jag inte hade min första lektion förrän klockan två. En lektion hade jag alltså idag, det var nästan för ansträngande. Efter skolan mötte jag upp mamma på stan, jag köpte ett par strumpbyxor och ansiktsrengöring. Sen gick vi och hämtade ut medicin som jag har fått mot magkatarr. Ingen rolig historia, men det är ju bra att jag fått medicin mot det nu. Nu ska jag plugga, har mängder av plugg att ta tag i.


Jonas Brothers - Summertime Anthem


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack gumman! :) Hoppas medicinen hjälper så att det blir bättre nu då!

2009-10-14 @ 18:49:59
URL: http://lapasserelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

superfin blogg! :)

2009-10-15 @ 18:36:38
URL: http://jboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0