I'll give it another shot

Nu var det ett tag sedan jag skrev ner mina tankar här på bloggen. men jag har fkatiskt saknat det en del så jag har bestämt mig för att ge det ännu ett försök.

Vi får se hur det går. Förra veckan låg jag hemma och var sjuk nästan hela veckan. Som tur var var det ingen svininfluensa utan bara vanlig förkyldning och feber. Den här veckan kommer nog inte bli jättejobbig, har prov i engelska på torsdag, men det är bara ett allmänt prov som inte går att öva till. Sen slutar vi redan tjugo i tolv på fredag. Ska bli riktigt skönt. Just nu sitter jag och lyssnar på Metro Station men funderar på att stänga av datorn och krypa ner under täcket och se lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0