I don't want to be anything other than me


Skoldagen kändes lång, kanske berodde på att jag inte åt någon lunch (det var inte ätbart) så jag gick runt och var hungrig i princip hela dagen. Men på historian kollade vi på film så den lektionen var inte direkt jobbig sen hade vi en låång håla sen italienska, datorkunskap och turism. Gud så mycket det låter när man räknar upp det. Det är ju mycket iof, mycket pluggande blir det.

Jag har lånat första säsongen av One Tree Hill av Rebecca eftersom jag vill se igenom hela serien. Har inte gjort det så nu tänkte jag att det var dags. Riktig tur att hon har alla säsonger på dvd. Så sedan jag kom hem har jag suttit i min säng och räknat matte samtidigt som jag kollat på oth. Sen har jag ätit också förståss. Klockan nio är det Desperate Housewives annars ska jag plugga tyska och ännu mer matte innnan jag får sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0