Night at the Museum: Battle of the Smithsonian

Igår var ju somsagt jag och Linda och såg filmen Natt på Museet 2, eller Night at the Museum: Battle of the Smithsonian som den heter på engelska. jag måste säga att den var riktigt bra, väldigt rolig. Ben Stiller kan ju få vem som helst att skratta och sen var det massa andra roliga skådespelare med oxå. Han som spelar Pheobes pojkvän ett tag i Vänner var med, Hank Azaria heter han.

Höjdpunken med filmen var ju definitivt att Jonas brothers var med, dom spelade små Cherubs. Dom sjöng en del  av My heart will go on och sen en del av deras låt Lovebug. Sedan så spelades deras nya låt Fly with me i slutet, så Linda och jag satt kvar i biosalongen och lyssnade på den när alla andra hade gått.


Jonas Brothers - Cherub Bootcamp

Kommentarer
Postat av: ida

alltså är den verkligen bra? när jag såg att det skulle komma en tvåa var jag skeptisk, eftersom jag tyckte att allt redan hade spelats i ettan och vad skulle dom kunna göra så mycket annorlunda i tvåan liksom? menmen, får väl se den då :)

2009-05-24 @ 15:27:42
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: ida

sv: jahhaja, okej :) vi får la se :) jag tror jag kommer titta på den sen, men troligen inte lägga pengar på den på bio ;)

2009-05-24 @ 15:52:57
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: Ja, den musikvideon är SÅÅÅ bra! :D ¨



jag älskar natt på museet :) Har inte sett 2an än, men jag slår vad om att den är mist lika bra eftersom JB är med :) eller, deras röster iaf :P

2009-05-24 @ 17:57:49
URL: http://jjessicanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0