Love is on it's way

Imorrn åker jag iväg till spanien i tio dagar så då blir det inte någon uppdatering här på bloggen, inte för att det blir det så ofta ändå men men. Linda är här eftersom hon ska med till Spanien, idag var vi i skolan en stund men det var inte så långvarigt eftersom vi hade två inställda lektioner. Resten av daen har gått åt til att packa, se lite på tv, spela sims och sitta och muppa mig med Linda, som vi brukar.

Jag måste berätta en rolig grej, linda och jag satt vid datorn och hon sa åt mig att gå in på google, då gick jag in på google genom startside knappen eftersom jag har google som startsida, sen söker jag på google.se i google. Herregud jag är trött, men vifick oss ett gott skratt kan jag tala om.

Nu ska vi snart gå och lägga oss så att vi är utvilade imorrn när vi ska åka. God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0