Hey darling, you know your love isn't true

Det har inte blivit något bloggade sedan jag kom hem från spanien i torsdags natt, men nu tänkte jag iaf sätta igång igen. Idag har jag varit med sandra, hon sov över här i natt så hon åkte hem för en stund sedan. Vi hade det trevligt igår, vi kollade lite på film och på OC. Nu tänkte jag ta tag i städningen av mitt rum om jag orkar.

Ja hade det iaf jättebra i Spanien, det var runt 30 grader och strålade sol hela tiden, det jobbiga var bara att jag och Linda brände oss ordetligt första dagen så sen vart det solskyddsfaktor och parasoll som gällde. Men jag hade det iaf jättebra och jag längtar tbx till bärmen otroligt mycket.

Jag bjuder på en låt från Jonas brothers nya album, Hey Baby.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är min arm :P hehe

2009-06-21 @ 19:50:59
URL: http://lapasserelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0