I Wanna


<3


Dagen har inte varit en särskilt händelserik dag men det har varit skönt. Jag har varit jättetrött. Men pappa och jag var i alla fall ute och övningskörde en sväng, det gick väl okej. Men det är väldans svårt, jag har inte kört så många gånger så jag har inte riktigt got the hang of it just yet. Men det kommer väl antar jag. Just nu sitter jag och lyssnar på All Amercian Rejects och gör inget alls. Jag är väldigt sugen på popcorn, får se om jag orkar ta mig upp ur sängen och göra mig lite.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är någonting som går, är också sjukt sugen på popcorn, men så klart har vi inga hemma :S

2009-07-12 @ 22:35:38
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0