When the waves are flooding the shore



Igår kom Sandra hit, vi såg på Princess protection prgogram så gott det gick. Det var nämligen så att det dåliga vädret gjorde så att det var störningar på tv:n, så jag vart riktigt förbannad vilket ledde till att jag tog en stege och klättrade upp på taket och gjorde rent parabolen. Sen etfer det såg vi även Camp Rock eftersom Sandra ine hade sett den förrut. Hon sov kvar här och sen åkte hon hem nån gång vid ett två idag. Ikväll kommer Linda hit också, vi ska käka tacos och mysa lite. Så nu har jag försökt fått lite plugg gjort, började läsa tyska boken som vi ska läsa. Men jag förstår ju typ ingenting så det var inte så roligt alls.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, men är det så nyttigt att ha Jonas brothers,Johnny Depp,Taylor Lautner,Zac Efron och Robert Pattinson feber samtidigt? :S

2009-08-29 @ 17:00:01
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0