Paddel Mästarna

För en stund sedan så kom jag hem från en tur med båten med mamma, pappa och Sandra. Det var jättekul och Sandra fick ta sitt första dopp för i sommar. Sandra och jag satt och åkte runt i våran ring och då kom jag på den briljanta ideen att paddla in till land, problemet var bara att vi inte hade några åror. Så vi tog nån pinne grej och började paddla med den och min arm. Efter en lååång tid av paddlande så kom vi iaf fram till land, vi satt där ett tag men sedan bar det av tbx till båten, då simmade vi däremot istället. Det har varit en minst sagt intresant dag :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tanten i båten brevis ljög :p

2009-08-09 @ 21:30:16
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0